َرکت پاسکال سیستم
مدیریت اسناد الکترونیکی
در هر سازمان اسناد دارای اهمیت بسیار زیادی هستند اگر می‌خواهید اسناد موجود در یک سازمان را کنترل و سازماندهی کنید یا نیاز به مدیریت یکپارچه و سریع فرآیندها، رهگیری، ذخیره‌سازی و طبقه‌بندی سطوح دسترسی اسناد دارید، نرم افزار مدیریت آرشیو اسناد الکترونیکی مناسب سازمان شماست.
نرم افزار مدیریت اسناد (Document Management System) یا DMS اسناد موجود در یک سازمان را کنترل و سازماندهی می‌نماید. همچنین می‌توان فرایندهای سازمانی را به منظور رهگیری، ذخیره‌سازی و کنترل، مدیریت نمود، در مباحث مدیریتی، اسناد دارای اهمیت بسیار زیادی هستند. بطور کلی نحوه ذخیره‌سازی، مدیریت و رهگیری اسناد الکترونیکی در سازمان را می‌توان به‌عنوان نرم افزار بایگانی اسناد اسکن شده یا (EDMS) تعریف نمود.
تاریخ:
1401/03/22
تعداد بازدید:
822
منبع:
Powered by DorsaPortal